2025-2026 Sene Başı Öğretmenler Kurulu Toplantısı

30.08.2025 113

2025-2026 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI

EKİNÖZÜ İLK ADIM ANAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ

SENE BAŞI ÖĞRETMENLER KURULU TOPLANTISI GÜNDEM MADDELERİ

 

Toplantı Tarihi: 01/09/2025

Toplantı Saati: 09.30

Toplantı Yeri: Okul Müdürü Odası

 

GÜNDEM MADDELERİ

1.      Açılış ve Yoklama.

2.      Saygı Duruşu ve İstiklal Marşının Okunması

3.      2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Öğretmenler Kurulu yazman seçimi

4.      2024-2025 Eğitim-Öğretim yılının genel değerlendirilmesi,

5.      Yönetmeliklerde yapılan güncellemelerin ve mevzuatın değerlendirilmesi,

6.      2025-2026 Eğitim-Öğretim yılına ilişkin iş ve işlemler (2025-63 Sayılı Genelge) ile Türkiye Yüzyılı Maarif Modeline ilişkin iş ve işlemlerin değerlendirilmesi,

7.      Yüz yüze 100 çocuk oyunu ile Sağlıklı Okul Bahçelerinde Eğleniyoruz (SOBE) etkinlikleri (2024-53/20 madde) ve öğrencilerin oyuna yönlendirilmesi (2025/63-8. Ve 9. Madde)

8.      EÇE Programının İncelenmesi

9.      Okul zümre başkanının seçilmesi.

10.  2025-2026 Eğitim öğretim yılında uygulanacak eğitim modeliyle ilgili Günlük Eğitim Akışları, Etkinlik Planları, Aylık Planların Belirlenmesi

11.  Özel Eğitim Gerektiren Öğrencilerin BEP’lerin hazırlanması, teslim edilmesi ve sınıf rehberlik uygulaması hakkında görüşülmesi.

12.  Rehberlik Çerçeve Planının hazırlanması

13.  Her dönem yapılan Zümre, Veli Toplantı tarihlerinin belirlenmesi tutanaklarının idareye teslim edilmesi

14.  Okul eşyası ile ders araç gereçlerinin korunması ve kullanılması, materyal teslimi

15.  Okulumuzda Yürütülen Projelerin Değerlendirilmesi

16.  Okul Aile Birliği Genel Kurul Toplantı tarihinin belirlenmesi

17.  Mevzuat ile ilgili son gelişmelerin internet yoluyla takip edilerek EBYS Üzerinden gönderilen evrakın takibi .

18.  Öğretmenlerin görev ve sorumlulukları, okul kurallarının görüşülmesi.

19.  Öğretmenlerin kılık kıyafet ve izin işlemleri hakkında görüşülmesi

20.  Ders giriş - çıkış saatleri, ders defterlerinin doldurulması, devamsızlıkların takibi, veli randevu sistemi ile ilgili görüşülmesi.

21.  Öğrencilere ait bilgilerin e okula işlenmesi, öğrencilerin kişisel bilgilerinin ayrıntılı olarak öğretmenlerince temin ve takip edilmesi

22.  Kutlama programları ve törenlerin planlamasının yapılması

23.  Nöbet Günleri, Nöbetçi Öğretmenin Görevleri ve Nöbet defterinin doldurulması.

24.  Okul Kurul ve komisyon Üyelerinin belirlenmesi.

a) İhale ve satın alama Komisyonu ve Muayene Kabul Komisyonu seçimi

b) Seçici Kayıt Komisyonu üyelerinin belirlenmesi

c) Sivil savunma ekipleri başkan ve üyeleri

d) Risk analizi komisyonun oluşturulması

e) Okulumuzda yürütülen proje ekiplerinin güncellenmesi (sıfır atık, okulum temiz, eko okul, okullarda orman)

f) Değerler Eğitimi Komisyonunun oluşturulması

g) Stratejik plan çalışmaları ve stratejik plan hazırlama ekibi güncellemesi

h) Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri Kurulu oluşturulması

ı) Sosyal-Kültürel Etkinlikler Komisyonu

i)Okul Aile Birliği Denetim Kurulu Üyeleri

j) WEB yayın komisyonu Üyeleri

k) Okul Sağlığı Yönetim Ekibi

l)Beslenme ve Hareketli Yaşam Ekibi

m)Acil Durum Ekiplerinin Oluşturulması (kurtarma ekibi, ilkyardım ekibi, koruma, arama ve tahliye ekibi, yangınla mücadele /söndürme ekibi)

25.  Çocuk kulübü sınıfı, işleyişi ve ders programı ile ilgili görüşülmesi.

26.  Sınıf içi etkinlik programlarının fotoğraflarının yayınlanması ve veli gruplarında paylaşılması ile ilgili veli izin formlarının incelenerek hareket edilmesi

27.  Eğitim-Öğretim Yılında Doldurulacak formlar ve çizelgelerin zamanında doldurulması ile ilgili görüşülmesi

28.  Gündem dışı maddelerin görüşülmesi.

29.  Dilek, temenniler ve kapanış.

 

 

İLETİŞİM

Adres:
ÖZTÜRK MAH. Ş.ABDULKADİR YETİŞGEN CAD. KAHRAMANMARAŞ EKİNÖZÜ-İLKADIM ANAOKULU NO: 1 EKİNÖZÜ / KAHRAMANMARAŞ


Telefon
(344) 481 2010


e-Posta Göndermek İçin Tıklayın